Programul încărcat de lucru şi munca asiduă ne determină să uităm de riscurile la care ne putem supune dacă nu păstrăm biroul curat. Nebunia de hârtii, pixuri, ceşti murdare de cafea şi chiştoace de ţigări nu face decăt să îngreuneze şi mai mult activitatea de la serviciu.
Pe de altă parte, dacă punem mereu mâinile pe gunoaie, apoi, pe tastatură, mai şi ronţăim câte ceva, introducem astfel în gură o mulţime de bacterii. Conform lovendal.net, pe o tastatură plină de frimituri ori mizerii acumulate de pe birou, se depune un număr de microbi care depăşeşte adesea numărul bacteriilor de pe o toaletă curăţată doar cu apă.
Stafilococ auriu, E.coli, coliforma, acestea sunt câteva din bacteriile pe care specialiştii le-au descoperit în urma unor analize efectuate pe tastaturi de calculatoare. Aceştia au mai aflat şi că o persoană din zece nu are obiceiul de a-şi face curat pe birou, iar 20% dintre cei care lucrează cu calculatoare nu obişnuiesc să-şi cureţe mouse-ul şi tastatura, potrivit ziare.com.
Mulţi sunt şi cei care obişnuiesc să servească masa la birou şi să nu-şi strângă gunoiul ulterior.
Un birou neîngrijit spune multe despre noi şi conduce întotdeauna la bârfe din partea colegilor de serviciu, care vor gândi că aşa te comporţi şi acasă, în viaţa de zi cu zi. Dar dacă pentru unii nu contează ce cred ceilalţi despre ei, indicat ar fi să se gândească măcar la propria lor sănătate şi la consecinţele pe care dezordinea şi murdăria le poate avea şi asupra celor de la alt birou.
Normele de conduită, comportamentul, atitudinea ta la locul de muncă trebuie să fie întotdeauna impecabile.
Dacă CV-ul şi interviul te-au recomandat atunci când ai obţinut job-ul actual, dar într-o zi va fi nevoie să pleci de acolo şi să cauţi altceva, e bine să laşi impresia că meriţi să fii recomandat şi de cei cu care ai lucrat înainte!